Επικοινωνία

Στοιχεία επικοινωνίας

Το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο της Σχολής είναι:  info@badarts.gr

Εάν θέλετε να στείλετε κάτι ταχυδρομικά

Αθανάσιος Δρατζίδης

62055 Καστανούσσα

Σέρρες

τηλ. 6979863877

2327 110172

 

 

 

Σχολιάστε ελεύθερα!

27 Comments

  1. Φίλε Θανάση τυχαία έπεσα στη σελίδα σου, σερφάριζα και είδα την φωτογραφία σου με το παιδάκι. Λοιπόν φίλε μου αν είσαι αυτός που νομίζω έχεις αλλάξει πολύ από το ’82 – ’85 που αλητεύαμε μαζί πού και πού. Εφόσον δεν κάνω λάθος το όνομα μου κάτι θα σου λέει. Κάνω δεν κάνω λάθος εύχομαι υγεία από δω και πέρα και ότι επιθυμείς να σου κάτσει.

  2. Λούη, εγώ είμαι. Unglaublich aber wahr! Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο χαίρομαι. Που βρίσκεσαι; Σου χρωστάω κάποια χρήματα, δεν το ξέχασα, απλά εκείνη την εποχή περνούσα πολύ δύσκολα. Μπορούμε να τα πούμε στο τηλέφωνο; Please. . .

  3. 1. Χρήματα δεν μου χρωστάς και δεν το λέω από ευγένεια ή άλλους συναισθηματικούς λόγους χε-χε… απλά κάτι που είχες δανεισθεί (το θυμάμαι ακόμη !!!) σε είδα κάπου και μου τα είχες επιστρέψει. Είμαι στην Αθήνα από το ’01 και δουλεύω σαν μηχανικός (θα θυμάσαι ίσως…). Εννοείται ότι μπορούμε να τα πούμε όποτε θες και μπορείς. Πρωινά μετά τις 12:00 γραφείο, 2108222354. Βραδινά μετά τις 12:30 σπίτι 2110146698 Κιν. 6974996876. Φιλιά και χαιρετισμούς σε όσους παλιούς βλέπεις.

  4. Φίλε Θανάση,
    διάβασα το σχόλιο σου για τον Ριζά στο αριστερό βήμα κι έτσι ανακάλυψα την τοποθεσία σου. Πάρα πολύ καλοδουλεμένα όλα!!! Χάρηκα πάρα πολύ γιατί είχα χάσει τα τηλέφωνά σου.

    Θα σου τηλεφωνήσω για να τα πούμε.

    Φιλικά
    Γιώργος Μερτίκας

  5. Έφτασα στη εύφορη και όμορφη σελίδα σου μέσω παραπομπής στη σελίδα του Νίκου Σαραντάκου για τα ποδοσφαιρικά συνθήματα.
    Αυτοί που λες “μαθητές”, εδώ στις Σπέτσες τους λέμε “ακτινολόγοι της Ντάπιας”. Συγγένεια α’ βαθμού, όπως μπορείς να δεις εδώ:
    http://spetses.wordpress.com/tekmiria/aktinologoi/
    http://spetses.wordpress.com/tekmiria/servitoros/
    http://spetses.wordpress.com/ekloges/7-athinaioi-spe/

  6. Φίλε Θανάση! Είναι έντεκα παρά τέταρτο βράδυ και ομολογώ πως από τις οκτώ και μισή είμαι στην σελίδα σου και διαβάζω διάφορα. Το σίγουρο είναι πως θα ξανάρθω σ’ αυτή την όμορφη γειτονιά. Όλα έχουν πολύ ενδιαφέρον. Καλή συνέχεια – καλή δύναμη και σε κάποιο δρομολόγιο προς Πετράδες θα τα πούμε ξανά. Θα είμαι για πολύ καιρό ακόμη στο τρένο!

  7. Καλη σας ημερα..τον τελευταιο καιρο μου εχει γινει εμμονη η προσπαθεια χαρτογραφησης της Μυκηναϊκης Πύλου μα οι πληροφορίες που συγκεντρωνω πολλες φορες είναι αλληλοσυγκρουομενες..Διαβάζοντας τα αρθρα σας καταλαβαίνω πως ίσως έχετε ανακαλύψει πληροφορίες αναφορικά με το χώρο που υπήρξε η Πύλος εκείνα τα χρόνια ..
    Αν βρείτε το χρόνο ή έχετε τη διάθεση παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μου στο mail μου. Ευχαριστώ και συγχαρητήρια για τη δουλειά που κάνετε.

  8. Γεια και χαρα σας Αθανασιε και Τασουλα,ο Γιώργης ειμαι που γνωριστηκαμε στη Σαμοθρακη.Το Blog σου ειναι έξοχο,πολυ καλη η γραφη σου.Που σε βρισκω τωρα? Σε ποιο χωριο?
    Τα φιλια μου απο μενα και το Δεσπινακι σε ολη την οικογενεια.

  9. Αθανάσιε καλημέρα,
    Δεν μπορώ να μην την εκφράσω, λέω λοιπόν, πολλά τα καλά της εικονικής έκδοσης βρε αδερφέ, αλλά απέχουν από την έντυπη και ρωτώ στα ίσια, υπάρχει στο κοντινό ορίζοντα κάποια δρομολόγηση έκδοσης έστω και μέρους των κειμένων σου;
    Υ.γ. Αν όντως θα υλοποιηθεί κάτι, επίτρεψε μου να ζητήσω, να μην λείψει η εικονογράφηση ως πρωτόγραμμα, όπως το συνηθίζετε μέχρι σήμερα.
    εως τότε λοιπόν, -κι ας αργήσει- να ‘σαι καλά.

  10. Όνομα,
    σε ευχαριστώ για τις υποδείξεις και τις παραπομπές. Το πρώτο δεν το γνώριζα, το εκτυπώνω και το μελετώ. Το δεύτερο,του De Ste Croix, έχει μεταφραστεί στα ελληνικά, από τις εκδόσεις Ράππα, με τον τίτλο Ο Ταξικός αγώνας στον αρχαίο ελληνικό κόσμο. Από την Αρχαϊκή Εποχή ως την Αραβική Κατάκτηση (μετ. Γ. Κρητικός). Πολύ, πάρα πολύ βασικό βιβλίο για όποιον ενδιαφέρεται για την ιστορία του ελληνορωμαϊκού κόσμου. Έχω κάποιες διαφωνίες αλλά δεν είναι του παρόντος.
    σε ευχαριστώ για άλλη μια φορά.

  11. Ευριπίδη, κουράστηκα να στέλνω άρθρα και βιβλία σε περιοδικά, εφημερίδες και εκδότες, κουράστηκα. Τώρα, εάν μου γίνει κάποια πρόταση, δεν θα πω όχι. Η αλήθεια όμως είναι ότι δεν πολυσκοτίζομαι για τα κείμενά μου, από τη στιγμή που βρέθηκε η διέξοδος του Διαδικτύου και μπορούν και έχουν πρόσβαση φιλομαθείς και ανοιχτόμυαλοι αναγνώστες. Όποιος και όποια θέλει να κάνει μια επιλογή από τα κείμενα που έχω δημοσιεύσει στη Σχολή και τα εκδώσει, ας το κάνει.
    Αυτό που είναι βέβαιο είναι ότι αργά ή γρήγορα, με τον άλφα ή βήτα τρόπο, θα βγει και κάνα βιβλίο.

  12. Μπράβω ρε Αθανάσιε σωστά τα χώνεις.Συνέχισέ το…είμαστε μαζί σου.

  13. Κύριε, αληθεύει ότι είσαι δούλος του δούλου σου; Κύριε, ποθείς να γίνεις αθάνατος για να μην εξαρτάσαι από αυτούς που σε ταΐζουν και σε ποτίζουν; Κύριε, εάν η ζωή είναι η προϋπόθεση του θανάτου, επιδιώκεις να καταστρέψεις τη ζωή μόνο και μόνο για να υποτάξεις τον αήττητο εχθρό σου, τον Θάνατο, τον Χάρο, αυτόν τον καβαλάρη με το μεγάλο δρεπάνι στα χέρια που χαίρεται να κόβει κεφάλια και σκορπίζει τον όλεθρο, αυτόν που τόσο πολύ σου μοιάζει;

    “Κύριε” Αθανάσιε αυτό είναι δικό σας;

  14. Το παρακάτω μήνυμα είναι αφιερωμένο στη μνήμη των θυμάτων του φασισμού και της οικονομικής βαρβαρότητας που εκτός από την εξαθλίωση της κοινωνίας, έχει εκτινάξει το πλήθος αυτοκτονιών των συμπολιτών μας στα ύψη.
    Για να δικαιωθούν όλες αυτές οι ελεύθερες φωνές που διώκονται από έναν αδίστακτο κατασταλτικό μηχανισμό και το παρακράτος, το οποίο πλέον απροκάλυπτα δολοφονεί, χρειάζεται η μετάβαση προς μια κοινωνία ελευθερίας, ισότητας, αλληλεγγύης όλων των ανθρώπων/πολιτών δηλαδή προς μια (αμεσο)δημοκρατική κοινωνία.
    Δημοκρατία ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ η «φιλελεύθερη» εκλεγμένη ολιγαρχία του σημερινού πολιτικού συστήματος, αλλά Δημοκρατία ΕΙΝΑΙ η (άμεση) δημοκρατία και ο επιθετικός προσδιορισμός «άμεση» είναι απλά πλεονασμός για να αντιταχθεί στην έμμεση/αντιπροσωπευτική «δημοκρατία» που λανθασμένα πλασαρίστηκε στα πλήθη ως δημοκρατία με ενδεχόμενο δόλο (για όποιον θέλει να διαβάσει περισσότερα για αυτό το θέμα, υπάρχει το παρακάτω άρθρο «Άμεση Δημοκρατία και Φιλελευθερισμός» του Γιώργου Ν. Οικονόμου που είναι Διδάκτωρας Φιλοσοφίας του Πανεπιστημίου Κρήτης – βρίσκεται στο τέλος του μηνύματος).
    Τέλος με την εισαγωγή. Ακολουθεί το κυρίως μήνυμα…

    Αναδημοσίευση από http://pantelicgr.wordpress.com/2013/09/08/democracy/

    Άμεση (Αδιαμεσολάβητη) Δημοκρατία και εφικτή υλοποίηση.

    Για να σπάσει η δογματική καραμέλα του “Δε γίνεται”!

    1) 2σέλιδη κόλλα Α4 για εφαρμογή της Άμεσης (Αδιαμεσολάβητης) Δημοκρατίας σήμερα:
    http://www.viewdocsonline.com/document/ngctai
    https://docs.google.com/file/d/0B1Z5YU3ass1-N2s5QnpLN0tOMnc/ )
    2) Το παραπάνω 2σέλιδο μαζί με το παράδειγμα Ισλανδίας όπου οι Πολίτες της συνδιαμόρφωσαν ένα σύγχρονο Σύνταγμα Πολιτών:
    http://activistika.blogspot.gr/2012/10/blog-post_26.html
    3) 1 σελίδα ως συνέχεια ενός ενδεικτικού πλαίσιου λειτουργίας που προσπαθεί για την ομοφωνία και σέβεται τα θεμελιώδη δικαιώματα των ατόμων και των μειοψηφιών:
    http://www.viewdocsonline.com/document/hy6q30
    https://docs.google.com/file/d/0B1Z5YU3ass1-b2FNeDZCNzRaTms/ )

    2σέλιδη κόλλα Α4 για την πραγματική Δημοκρατία βασισμένη στα αρχαία Αθηναϊκά πρότυπα, αλλά χωρίς δούλους (Blog Αναρμόδιου):
    http://anarmodios.wordpress.com/2011/10/09/1-433/

    Περιγραφή των 3 εξουσιών της πραγματικής Δημοκρατίας (Blog Αναρμόδιου):
    http://anarmodios.wordpress.com/2012/01/18/1-488/

    Δίκτυο Περικλής (ένας τρόπος εφαρμογής της Άμεσης Δημοκρατίας που δημιουργήθηκε εδώ και αρκετά χρόνια από καθηγητές του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου – Πανεπιστημίου Αθηνών… δείτε το πως οι κυβερνήσεις απέφυγαν την εφαρμογή του εγχειρήματος απαξιώνοντας συστηματικά τη γνώμη των πολιτών όπως αναφέρεται στο Χρονολόγιο: “1999 – Υποβάλλεται πρόταση στο ΕΠΕΤ ΙΙ. Απορρίπτεται με το αιτιολογικό πως «η κοινωνία δεν είναι ώριμη για μια τέτοια πρόταση».” => ΑΙΣΧΟΣ):
    1) http://www.ntua.gr/periklesnet/page3/page3.html
    2) http://www.ntua.gr/periklesnet/page1/page1.html
    3) http://www.ntua.gr/periklesnet/page2/page2.html
    4) http://anarmodios.wordpress.com/2011/08/07/1-409/

    Αυτοδιαχειριζόμενο εργοστάσιο ΒΙΟ.ΜΕ. στη Θεσσαλονίκη:
    1) http://tinyurl.com/pmypr6e
    2) http://biom-metal.blogspot.gr/

    Κίνηση 136 – Ένωση Πολιτών για την κοινωνικοποίηση του νερού:
    1) Αρχική Σελίδα:
    http://www.136.gr/
    2) Πώς μπορεί να οργανωθεί η εξαγορά της ΕΥΑΘ απο τους πολίτες; :
    http://tinyurl.com/oh82ydn
    3) Συνεταιρισμοί:
    http://www.136.gr/synetairismoi
    4) Δελτίο τύπου Ενωσης Πολιτών για το Νερό σχετικά με τις προσεχείς ενέργειές της:
    http://tinyurl.com/p93qmgj

    Το παράδειγμα της συχνότατης χρήσης δημοψηφισμάτων από τους Ελβετούς πολίτες στην Ελβετία μαζί με κάποιους (αμεσο)δημοκρατικούς θεσμούς (ένα ημιτελές παράδειγμα που όμως είναι σίγουρα αρκετά βήματα μπροστά από την Ελλάδα):
    http://tinyurl.com/qzswn9g

    Δημοκρατία ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ η «φιλελεύθερη» εκλεγμένη ολιγαρχία του σημερινού πολιτικού συστήματος, αλλά Δημοκρατία ΕΙΝΑΙ η (άμεση) δημοκρατία και αυτό αναλύεται στο άρθρο “Άμεση Δημοκρατία και Φιλελευθερισμός” του Γιώργου Ν. Οικονόμου που είναι Διδάκτωρας Φιλοσοφίας του Πανεπιστημίου Κρήτης:
    http://oikonomouyorgos.blogspot.gr/2013/03/blog-post.html

    Δείτε και κατεβάστε όλα τα παραπάνω κείμενα σε ένα PDF αρχείο:
    http://www.viewdocsonline.com/document/zgk7ip
    https://docs.google.com/file/d/0B1Z5YU3ass1-RFpnaTZnOFdvTE0/ )

    View and download all the above in one PDF file (translated into English):
    http://www.viewdocsonline.com/document/f3rqli
    (or https://docs.google.com/file/d/0B1Z5YU3ass1-Qld5T0pKZ1N2Tms/ )

    Καλή λευτεριά σε όλους!

  15. Αθανάσιε, χάρηκα πολύ για την ηλεκτρονική συνάντηση.
    Είμαι από τον Παραπόταμο Σερρών, δίπλα σου δηλαδή, αν και μένω στην Πάρο!!.Το καλοκαίρι θα είμαι εκεί!
    Είμαι φιλόλογος και πραγματικά μου αρέσει ο καθόλου ακαδημαικός σου τρόπος!

  16. Μαρία, θα μπορούσες να κάνεις μια βόλτα προς τα μας, θα χαρώ πολύ, να τα πούμε από κοντά και να γνωριστούμε.

    Αθανάσιος

  17. Φίλοι δάσκαλοι και μαθητές Αθανάσιε και Λαμπε Ρατ

    διαβάζω τα κείμενά σας άπαξ της εβδομάδος, αφού
    έπεσα πανω στις σελίδες σας προ 3 ετίας (?) δεν θυμάμαι κι αυτό
    που με λυπεί πραγματικά είναι που δεν θυμάμαι τι έψαχνα τοτε
    ώστε το γκουκλο-πραμα να φροντίσει με ένα τρόπο να μάθω για τα
    γραπτά σας. το ενδιαφέρον κατ’εμέ στην υπόθεσή σας είναι που
    θίγετε ζητήματα εξόχως πολιτικά την ώρα που η σφαίρα της πολιτικής
    είναι σε έκλειψη λόγω της επέκτασης, της διαστολής της σφαίρας της
    οικονομίας, της διαχείρισης και της ιδιωτείας

    ελπίζοντας ότι θα μιλήσουμε κάποτε απο κοντά
    σας εύχομαι ό,τι επιθυμείτε ή χρειάζεστε για να συνεχίσετε
    αυτά που μαστερεύετε

    με τα σέβη μου

  18. Τάκη, σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Η ελπίδα να συναντηθούμε θα γίνει βεβαιότητα. Θα σου στείλω μέιλ.
    Αθανάσιος

  19. αδελφε αθανασιε χαιρετω σε. θερμες ευχες προς ολους, καθως και οτι καλυτερο και ομορφοτερο για τις καλλιεργειες και την παραγωγη σας.

    με αφορμη το υπο κυκλοφορια κομικ του αξιαγαπητου φιλου και συναδελφου λευτερη παπαθαναση ΤΕΡΜΙΝΟΥΣ (https://lefterisp.wordpress.com/terminus/) διατυπωσα το σχολιο -δεδομενης της παροιμιωδους ποντιακης ευγενειας που ασφαλως με διακρινει: το υποδεχομαστε με αναμεικτα συναισθηματα. με χαρα για το πονημα και τον δημιουργο του, με λυπη γιαυτα καθαυτα τα γεγονοτα και τις συνεπειες τους. υπαρχει επισης και μια παραμετρος αδιευκρινιστη και μαλλον αινιγματικη, και φυσικα υπο διερευνηση: ο τιτλος “ΔΣΕ”(!). ακατανοητος, αντιφατικος, και αντιθετικος θα ελεγε κανεις με τον τιτλο του ΕΛΑΣ. ας ειναι…

    πιστευω πως, ως εμβριθης μελετητης και διανοητης, θα συμβαλλεις ουσιαστικα στον παραπανω προβληματισμο.

    θελω επισης να μου γραψεις αν εχεις υποψη το πρωτο βιβιο-κομικ του παπαθαναση(http://www.kapsimi.gr/i-papissa-ioanna), καθως και την εξαιρετικη εκδοση του βιβλιου ΉΠάπισσα Ίωάννα απτην “Νεφέλη” (https://www.politeianet.gr/books/9789602110027-roidis-emmanouil-nefeli-i-papissa-ioanna-185497)

    πολλα φιλια

  20. Πέτυχα “τυχαία” τη σελίδα, λόγω μιας έρευνας που ξεκινώ. Πολύ πολύ ενδιαφέρουσα….αν και δε διάβασα πάρα μόνο ένα άρθρο… με χαροποιεί…

  21. Giasou aderfe mou ! Nai iparho akoma Kai ego .Den elnai apisteuto ??? Ta kaliteramas hronia to vlepis stin ert ? To omorfo einai Pos ta zisamai mazi kiolas Nai Autos eimai o odos spilias 7 toi Mikro sou aderfaki giorgos ! Na eisai panta Kala heraitismata !!!!!!!!!!!!!!!