in Υποτακτική

αν ο Κύριος του έλεγε ‘γλείψε μου τ΄ αρχίδια’, ο Πέτρος Τατσόπουλος θα του τα έγλειφε

   φίλες και φίλοι, καλή σας μέρα

      Ο Σάββας Ξηρός πρέπει να βγει από τη φυλακή – το υποδεικνύουν και το επιτρέπουν οι νόμοι του ελληνικού Κράτους (λόγω ανηκέστου βλάβης της υγείας), το υποδεικνύει και η λογική – δεν πρόκειται να ξαναπιάσει όπλα και βόμβες στα χέρια του, δεν πρόκειται να ξαναπάρει, υπάρχουν πολλοί τρόποι,  το δύσβατο και ακανθώδες μονοπάτι της ένοπλης πάλης, με το οποίο διαφωνώ κατηγορηματικά γιατί ως τρόπος διεξαγωγής του κοινωνικού πολέμου είναι αδιέξοδος και αναποτελεσματικός και ηττοφόρος. Λυπάμαι και θλίβομαι όσο δεν μπορείτε να φανταστείτε για τις ταλαιπωρημένες και σπαταλημένες ζωές νέων ανθρώπων με τόσο αναπτυγμένο το αίσθημα του δικαίου. Η γνώμη μου είναι ότι πρέπει να  αφεθεί παντελώς ελεύθερος, εάν αυτό δεν γίνεται, ας συνεχίσει τη φυλάκιση σε οικιακό εγκλεισμό, όπως προτείνει ο ίδιος. Χαίρομαι που κάποιοι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ υποστηρίζουν αυτό το αίτημά του με κάθε αντίτιμο.

      Το αντίτιμο που πληρώνει δημόσια ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Βαγγέλης Διαμαντόπουλος είναι πολύ βαρύ. Χτες το βράδυ, στο κανάλι Έψιλον, ο δημοσιογράφος Χρήστος Κώνστας, ένθερμος υποστηρικτής της επίθεσης του Κυρίου κατά των Υποτελών Παραγωγών και των μικρομεσοαστικών στρωμάτων, τον αποκάλεσε με πάθος και οργή δύο φορές βλάκα και υπαλληλίσκο του ΟΤΕ. Πριν από αυτόν, ο συγγραφέας και ανεξάρτητος βουλευτής Πέτρος Τατσόπουλος έσπευσε να δηλώσει ότι ο Βαγγέλης Διαμαντόπουλος επέλεξε τον μονόδρομο της ηλιθιότητας.

     Ο Πέτρος Τατσόπουλος, φίλες και φίλοι,  λέει και κάνει ό,τι αρέσει στον Κύριο καπιταλιστή. Έχει συνδέσει την τύχη του και το μέλλον του με την τύχη και το μέλλον του ισχυρού και ταυτόχρονα ανίσχυρου Κυρίου. Εάν ο Υπηρέτης Τατσόπουλος δεν έχει κατανοήσει ότι εισερχόμαστε στην εποχή της εξόντωσης των άχρηστων και περιττών πληθυσμών, εξ αιτίας της συρρίκνωσης του καπιταλισμού και της εφαρμογής της καπιταλιστικής τεχνοεπιστήμης στην  καπιταλιστική παραγωγική διαδικασία, τότε θα πρέπει να είναι πολύ ασυνάρτητος.  Ο ασυνάρτητος δεν θέλει ή δεν μπορεί,  ή και τα δύο,  να κάνει κάποιους συνδυασμούς, συνδέσεις, εξαρτήσεις πρακτικών και αντιλήψεων και σκοπών του Κυρίου καπιταλιστή· ο ασυνάρτητος, ο αποβλακωμένος δεν  μπορεί να μην είναι αφελής – ο αφελής είναι κάποιος που δεν γνωρίζει τις προθέσεις, τα κίνητρα και τους επιδιωκόμενους σκοπούς του Κυρίου καπιταλιστή. Ο ασυνάρτητος βρίσκεται σε πολύ μεγάλη σύγχυση. Όταν ο σε σύγχυση ευρισκόμενος ασυνάρτητος και αφελής εκφράζεται δημόσια, δεν μπορεί παρά να είναι κυνικός και ανάλγητος.

 

    Ο καθένας μας και η καθεμία μας οφείλει να πάρει μια θέση: να βγει από τη φυλακή ο Σάββας Ξηρός και να συνεχιστεί η φυλάκισή του στο σπίτι του, κοντά στους γονείς του ή να μην βγει;  Η ουδετερότητα είναι μία από τις μεγαλύτερες αυταπάτες – δεν υπήρξε, δεν υπάρχει, δεν θα υπάρξει ουδετερότητα στις ανθρώπινες κοινωνίες, σε οποιοδήποτε πεδίο της κοινωνικής ζωής. Η ουδετερότητα είναι μια εκδήλωση του φόβου, της αποβλάκωσης και της απομόνωσης. Ο ουδέτερος φοβάται τον ισχυρό Κύριο αλλά ταυτόχρονα δεν υπακούει, δεν τάσσεται αναφανδόν υπερ Του: θέλει να τα έχει όλα, και την πίτα ολόκληρη και τον σκύλο χορτάτο. Μη τασσόμενος με το μέρος κανενός, κρατώντας ίσες αποστάσεις, διαιωνίζει την υπέρ του ισχυρού υπάρχουσα κατανομή ισχύος, διαιωνίζει τον υπέρ του ισχυρού υπάρχοντα συσχετισμό δύναμης – να γιατί δεν υπαρχει ουδετερότητα. Ο ουδέτερος τάσσεται αντικειμενικά με το μέρος του ισχυρού χωρίς να τάσσεται συνειδητά.

      Ο Πέτρος Τατσόπουλος υποστηρίζει αυτό που υποστηρίζει και ο Κύριός Του: να μην βγεί από τη φυλακή ο Σάββας Ξηρός. Το επιχείρημά του: εάν ο Σάββας Ξηρός επέλεξε την ένοπλη πάλη, τα θύματά του τι επέλεξαν; Ρητορική η ερώτηση: δεν επέλεξαν τίποτα. Άρα ο Σάββας Ξηρός εμφανίζεται ως απόλυτος Κύριος που έχει το δικαίωμα ζωής και θανάτου του Κυρίου Του και των Υπηρετών Του. Και προς τον Υποτελή που γίνεται απόλυτος Κύριος του Κυρίου πρέπει να είμαστε αδίστακτοι και αμείλικτοι. Την επιχειρηματολογία του Πέτρου Τατσόπουλου,  και την απύθμενη σύγχυση και αφέλεια που πηγάζει από αυτήν,  θα εξετάσουμε, φίλες και φίλοι, θα το κάνουμε όμως την Παρασκευή το πρωί γιατί ξημέρωσε και γιατί Πέμπτη πρωί θα ξυπνήσω, πρώτα η Ζωή, στη Θεσσαλονίκη.

Σχολιάστε ελεύθερα!

  1. η κατ΄οίκον κράτηση του Ξηρού, αν είχαν λίγο μυαλό, θα ήτο και ο θρίαμβος του αστικού κράτους, το οποίο ο πρώτος καταμάχετο.