in στιγμές

στιγμές (Λ)

ΣΤΙΓΜΕΣ (Λ)

1. Διευκρινίζω ότι το αντικείμενο των σημερινών πρωινών σκέψεων είναι το ερώτημα εάν υπάρχει κάποια σχέση μεταξύ δύο νεοφανών κοινωνικών φαινομένων στον σημερινό (καπιταλιστικό) δυτικό πολιτισμό, την άνοδο του φασισμού/ναζισμού και την διάδοση της κτηνοβασίας. Θα υποστηρίξω ότι είναι άρρηκτα συνδεδεμένα.
2. Υπενθυμίζω ότι η κτηνοβασία υπήρχε και υπάρχει μόνο στον δυτικό πολιτισμό – γιατί άραγε; Η απάντησή μου: διότι είναι ένας πολιτισμός ποιμενικής προέλευσης, όπου το ζώο χρησιμοποιείται ως μέσον, ως εργαλείο άλαλο (instrumentum mutum). Το ζώο θήραμα των κυνηγών δεν είναι εργαλείο. Θα την συναντήσουμε σε μυθολογίες άλλων λαών, κυρίων κυνηγητικών, αλλά μόνο στη μυθολογία, όπου με αυτόν τον τρόπο δηλώνεται η συγγένεια της ζωής μεταξύ ελλόγων όντων (άνθρωποι) και μη ελλόγων (ζώα). Μόνο που οφείλουμε να προσθέσουμε ότι η διάκριση αυτή είναι δική μας.
3. Να θυμηθούμε ακόμα ότι μία από τις πιο συνηθισμένες βρισιές που ακούγονταν από τους θεατές στα ελληνικά γήπεδα πριν μερικές δεκαετίες κατά των διαιτητών ήταν η βρισιά ‘κατσικογάμης’.


4. Εάν τρώω χοιρινό, εάν έχω το δικαίωμα να χρησιμοποιώ ως μέσον μια γουρουνίτσα, δεν έχω και το δικαίωμα να τη γαμάω;
5. Εάν οι σκύλες, οι κατσίκες και οι γουρουνίτσες είχαν παρθενικό υμένα, οι άνδρες στον δυτικό πολιτισμό θα γαμούσαν μόνο ζώα. Θα ήταν όλοι κτηνοβάτες. Σχεδόν.
6. Εάν δεν μου επιτρέπεται να χρησιμοποιώ ως μέσον ένα έλλογο όν (άνθρωπο), καθώς υποστηρίζει η πεφωτισμένη, φιλελεύθερη δυτική αστική φιλοσοφία, την γερμανική εννοώ, όταν γαμάω τη σκύλα που τη λένε Ρωξάνη, πιάνω με ένα σμπάρο δύο τρυγόνια: γαμάω την Ρωξάνη ως να είναι σκύλα. Άρα, γαμάω την Ρωξάνη ως κτηνοβάτης. Roxan! που λέει και το τραγούδι. Επιπλέον, βαφτίζοντας μια σκύλα Ρωξάνη ή μια κατσίκα Ξανθούλα είναι σαν να ομολογώ ότι υποβιβάζω τη γυναίκα στο επίπεδο του ζώου. Άλλωστε, σε όλες τις δυτικές ευρωπαϊκές κοινωνίες οι γυναίκες χαρακτηρίζονται υβριστικά ως σκύλες, γαϊδούρες, αγελάδες, σκρόφες (γουρούνες), αλόγες, καμήλες, κότες κλπ. Κότες γαμούσαν οι έφηβοι στα χωριά πριν μερικές δεκαετίες.
7. Είναι ή δεν είναι η κτηνοβασία γενετήσια πράξη; Στη Γερμανία, όπου η κτηνοβασία διαδίδεται με πολύ ταχείς ρυθμούς, υπάρχουν πορνεία με ζώα για κτηνοβάτες.
8. Η κτηνοβασία δεν είναι γενετήσια πράξη – είναι γαμήσι, το οποίο σημαίνει: είναι διαταγή, είναι παραγωγή Κυριαρχίας μέσω της παραγωγής πόνου, ευτελισμού, ταπείνωσης κατά τη διάρκεια της χρησιμοποίησης των γενετικών οργάνων ενός άλλου όντος, έλλογου ή μη. Δεν είναι αλληλοχρησιμοποίηση, δεν είναι αμοιβαιότητα, δεν είναι αναγνώριση, δεν είναι αποδοχή της ελευθερίας του άλλου.
9. Η κτηνοβασία, ως γαμήσι, είναι ένα από τα αντικείμενα μελέτης της Γαμησιολογίας (Gamesiology, Gamesiologie).
10. Ό,τι σημείωσα παραπάνω ισχύει και για τις κτηνοβάτισσες: απόλυτος έλεγχος του χρησιμοποιούμενου ζώου ως μέσον, φαντασιωσική ακύρωση της ελευθερίας του άνδρα.
11. Δεν μπορεί να νοηθεί κτηνοβασία χωρίς την πατριαρχία. Δεν μπορεί να νοηθεί φασισμός/ναζισμός χωρίς την πατριαρχία. Οι σχέσεις πατριαρχίας, κτηνοβασίας, φασισμού είναι πολύ στενές.
12. Ξημέρωσε, πάω να σπείρω φασόλια, όψιμα. Καλή σας μέρα.

Σχολιάστε ελεύθερα!