in Γαμησιολογία

εισαγωγή στην ελληνική Γαμησιολογία

φίλες και φίλοι, καλή σας μέρα

ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ερευνητικό της Γαμησιολογίας (Gamesiology) είναι το γαμήσι. Της ελληνικής Γαμησιολογίας, το ελληνικό γαμήσι. Γιατί υπάρχει και αγγλικό, γαλλικό, γερμανικό, αμερικάνικο γαμήσι και άλλα πολλά. Όλα αυτά τα γαμήσια έχουν ασφαλώς κάτι κοινό, το κάθε ένα όμως από αυτά έχει τις δικές του ιδιαιτερότητες. Το κοινό είναι η εγκαθίδρυση της κυριαρχικής σχέσης από τον άνδρα στη γυναίκα μέσω της παραγωγής πραγματικού ή συμβολικού πόνου από το πέος κατά τη διάρκεια της ερωτικής συνεύρεσης –  αυτό είναι το γαμήσι. Οι εκφράσεις όμως είναι διαφορετικές σε κάθε κοινωνία και γλώσσα και αυτός είναι ο λόγος που επινόησα τον όρο ελληνική γαμησιολογία. Δεν μπορώ να γράψω κάποια άλλη Γαμησιολογία αλλά είναι βέβαιο ότι μόλις κυκλοφορήσει η ‘ εισαγωγή στην ελληνική Γαμησιολογία’, δεν θα περάσει πολύς χρόνος και θα εμφανιστεί κάποια γερμανική ή ισπανική ή ιταλική  γαμησιολογία. Και αργότερα και άλλες.

 Η εισαγωγή αποτελείται από έξι  μέρη. Στο πρώτο μέρος (γαμώ, γαμιέσαι και γαμήσι, τρία κεφάλαια) εξετάζω τις σημασίες του ρήματος γαμάω/γαμιέμαι (υπερέχω, νικώ, καταστρέφω, κουράζω, εξαντλώ, ταλαιπωρώ, διαλύω κ.α.), της λέξης γαμήσι και τέλος τις λέξεις και τις εκφράσεις που σημαίνουν γαμάω και γαμήσι (ξεσκίζω, σκίζω, καρφώνω, μπήγω, πυροβολάω, ξεπάτωμα, ξεκώλωμα, μπήχτης, και άλλες πολλές).

ΣΤΟ δεύτερο μέρος (πόλεμος και γαμήσι) εξετάζω τον πόλεμο ως γαμήσι (α΄κεφ.) και το γαμήσι ως πόλεμο (β΄κεφ.). Αντικείμενο του τρίτου κεφαλαίου (πόνος και Κυριαρχία) είναι η μελέτη της σχέσης του πόνου με την Κυριαρχία: εάν θέλεις να είσαι Κύριος, πρέπει να πονέσεις τον Υποτελή σου. Ή, εάν θέλεις να είσαι Κύριος, πρέπει να πονέσεις τον άλλον.

ΣΤΟ τρίτο μέρος (Ιλιάδα και Γαμησιολογία) θα εκθέσω τις γραπτές απαρχές  της αρχαίας ελληνικής γαμησιολογίας. Η Ιλιάδα παρουσιάζει τεράστιο γαμησιολογικό ενδιαφέρον. Στο πρώτο κεφάλαιο θα ασχοληθώ με την προέλευσης της λατρείας της διείσδυσης, εκθέτοντας τις λεπτομερείς περιγραφές της διείσδυσης του βλήματος στο σώμα του αντιπάλου που διαβάζουμε στην Ιλιάδα. Σε άλλα κεφάλαια θα μελετήσω τα ρήματα μείγνυμι (εμπλέκομαι στη μάχη αλλά και σε ερωτική συνεύρεση)  και δάμνημι (δαμάζω ζώο αλλά και βιάζω γυναίκα), θα εξετάσω την ιλιαδική αντίληψη του πολέμου ως ερωτική πράξη και της άλωσης μιας πόλης ως βιασμό. Θα εξετάσω επίσης τα κοινά στοιχεία του νεκρού πολεμιστή  και της βιασμένης (γαμημένης) γυναίκας, όπως τα διαβάζουμε στην Ιλιάδα.

ΣΤΟ  τέταρτο μέρος (ο ψωλαράς και η στενομούνα) θα εστιάσω την προσοχή μου στο μεγάλο και χοντρό πούτσο και στο στενό, τριζάτο μουνί. Τα δύο αυτά κεφάλαια θα πλαισιωθούν με άλλα, αντικείμενα των οποίων θα είναι η εξέταση της σχέσης της διακόρευσης της παρθένας με την Κυριαρχία, η συμβολική παραγωγή του πόνου (πονάω, μη!), η παιδοποίηση της γυναίκας, ο βιασμός, ο βιασμός παιδιών, το πρωκτικό σεξ, ο σεξοτουρισμός, η εξύμνηση/περιφρόνηση των αρχιδιών, η πουτσαρίνα (η γυναίκα που γαμάει και δέρνει) και άλλα .

ΣΤΟ πέμπτο μέρος θα εξετάσω τις κατηγορίες των αντρών και των γυναικών, όπως τις βλέπει η αντρική, πατριαρχική κουλτούρα, σύμφωνα με το κριτήριο της επιβολής ή μη της διείσδυσης: άντρες που μόνο γαμάνε, άντρες που δεν γαμάνε, άντρες που και γαμάνε και γαμιούνται, άντρες που μόνο γαμιούνται.  Όσο για τις γυναίκες, υπάρχουν τρεις κατηγορίες: αυτές που περιφρονεί (όσες γαμιούνται και όσες δεν γαμιούνται) και αυτές που εξυμνεί –  τις πιστές στον άντρα, εραστή τους). Θα εξετάσω επίσης τον υποβιβασμό του άντρα που γαμιέται στην κατάσταση της γυναίκας.

ΣΤΟ έκτο κεφάλαιο θα εξετάσω τη σχέση της διείσδυσης με την νίκη και την ήττα. Όποιος επιβάλλει την διείσδυση, είναι νικητής, ισχυρός, Κύριος. Όποιος την υφίσταται, είναι ηττημένος. Ένα κεφάλαιο (έτσι –  γαμάει – ο Πει-ραι-άς!)  θα έχει αντικείμενο τη σχέση του ποδοσφαίρου με το γαμήσι ενώ σε ένα άλλο θα στρέψω το ενδιαφέρον μου στην αρχαιοελληνική αριστοκρατική παιδεραστία και τις αντιρρήσεις του Πλάτωνος.

Σχολιάστε ελεύθερα!