in Σχετικά με τη Σχολή

γιατί υποχωρώ και δεν τσακώνομαι

    φίλες και φίλοι,

     ας πούμε ότι ο Φιλίστωρ κι εγώ διαφωνούμε για το τι θα κάνουμε (απόφαση) ή για το τι θα γἰνει (πρόβλεψη).

     επειδή θέλω να μάθω κι όχι να γίνει το δικό μου, κι επειδή είμαι ανυπόμονος και βιάζομαι, δεν θα τσακωθώ, θα αποφύγω την χρον0τριβή, την απώλεια του χρόνου, θα υποχωρήσω – βιάζομαι να μάθω.

    δεν υποχωρώ όχι γιατί δεν έχω εμπιστοσύνη στην άποψή μου, έχω, αλλά όση εμπιστοσύνη κι αυτοπεποίθηση κι αν έχω, δεν ξεχνώ ποτέ ότι υπάρχει πάντα το ενδεχόμενο να κάνω λάθος

    βιάζομαι λοιπόν πολύ να μάθω αν κάνω λάθος.

    αν κάνω λάθος, θα μάθω και μάλιστα πολύ γρήγορα (αν υποχωρήσω και δεν τσακωθώ)·  εάν δεν κάνω λάθος, θα μάθει ο άλλος, γρήγορα και χωρίς τσακωμό. βέβαια, χάθηκε χρόνος, αλλά γιατί να μην χαθεί – ποιος τον     γαμάει τον χρόνο, έτσι κι αλλιώς τις γυναίκες, τα παιδιά και τον χρόνο δεν μπορείς να τους νικήσεις, τον Θεό μπάρμπα νάχεις. να μην ξεχνάμε όμως ότι στην διεξαγωγή του κοινωνικού πολέμου η χρονοτριβή μπορεί να αποβεί μοιραία.

   ζούμε ή θέλοντας να μάθουμε  ή θέλοντας να γίνει το δικό μας.  η πρόταση αντιστοιχεί στη θέληση για μάθηση· η διαταγή στη θέληση να γίνει το δικό μας.

  αυτός που θέλει να μάθει, άρα και να διδάξει, προτείνει· αυτός που θέλει να γίνει το δικό του, ν΄ αρπάξει δηλαδή, διατάζει.

   κομμουνισμός και κυριαρχία

Σχολιάστε ελεύθερα!